VORES SHOP HAR NÆSTEN ALT UDSTYRET TIL PMU
FRI FRAGT VED KØB OVER 499 DK
LEVERING 1-3 DAGE
28 30 9809
Send mail
Kurv

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
DiamondBrows
Bramstrupvej 24
5230 Odense M
CVR nr.: 27201539
Tlf. + 45 28309809 
E-mail: diamondbrows@outlook.dk


Priser
Hos DiamondBrows er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.


Betaling
DiamondBrows modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Levering
DiamondBrows sender alle ordre indgået inden kl. 14 samme dag, ordre afgivet herefter sendes den næstfølgende hverdag. Vores team sørger for at pakke og sende din produkter, så du har inden for 1-3 hverdage.

Vores leveringsmetoder er følgende:

  • GLS (pakkeshop), 1-3 hverdage | 40 DKK, Fri fragt ved køb over 1000 DKK
  • GLS (hjemmelevering), 1-3 hverdage | 80 DKK, Fri fragt ved køb over 1000 DKK 
  • GLS(Erhvervs adresse), 1-3 hverdage | 55 DKK, Fri fragt ved køb over 1000 DKK

 

  • OBS. Vi leverer kan levere til udlandet og til Færøerne og Grønland, fragt omkostninger kan variere efter vægt og størrelse.

Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice. For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

 

Der kan i sjældne tilfælde opstå forsinkelser i forbindelse med transportøren og så snart vi har overdraget produktet til leverandøren, er det desværre ude af vores hænder, hvorfor vi i mange tilfælde ikke kan gøre så meget. Men vi vil selvfølgelig gøre alt vi kan, for at finde ud af, hvad der er sket med din ordre. Ved helligdage og højtider kan der i forbindelse med travlhed forekomme forsinkelser på pakken.

OBS. Afhenter du ikke din pakke hos den valgte pakkeshop, og den returneres til os, vil du blive opkrævet et gebyr mellem 60-65 DKK fra din tilbagebetaling. 

 

Reklamationsret 

Reklamationsretten er kundens ret til, at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var til stede da varen blev solgt. Kunden har to år til, at finde fejl eller mangler på varen, som beviseligt er sælgers ansvar. Bevisbyrden ligger de første 6 måneder hos forhandleren, det efterfølgende 1½ år ligger bevisbyrden hos kunden. Reklamationsret er kundens lovfæstede ret. Reklamationsret er ikke det samme som Garanti.

Bemærk at reklamationen ikke gælder fejl, slitage eller skader, som følge af forkert håndtering af produktet, som fx overlast, ringe vedligeholdelse eller misligholdelse. 

Når du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du hurtigst muligt og indenfor 14 dage reklamere til os. DiamondBrows vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Sådan gør du: 

  • Skriv en mail til diamondbrows@outlook.dk
  • Skriv "reklamation" og oplys dit ordre nr. i emnefeltet 
  • Beskriv manglen/fejlen ved det modtagne produkt. Vedlæg venligst et billede eller en video af fejlen. 

Når vi har modtaget din mail, vil vi straks vurdere din sag og finde en løsning. Hver enkelt sag behandles individuelt og løsningen, vil derfor afhænge af den konkrete situation. 

Garanti

Garanti er en særlig aftale, der indgås mellem køber og sælger. Hvis kunden og sælgeren er enige om, at der skal være en garanti på hvad producenten  giver typisk 1 År for en vare, så kan kunden i denne periode klage over alle typer af fejl og mangler. Det er i dette tilfælde sælgers ansvar at bevise, at fejlen skyldes mislighold fra kundens side. Garanti er ikke kundens lovfæstede ret. Nogle få producenter giver kun 6 måneders garanti.

I det  tilfælde, du ønsker at returnere en vare, tilbyder vi en fuld 14 dages pengene tilbage garanti på alle køb, så længe de er returneret til os i nøjagtig samme helt ny forseglet tilstand de ankom til dig i, minus leveringsomkostningerne. Dette løfte udelukker tatovering nåle, tattoveringsfarver  og andre produkter, hvor reparation eller returnering af produktet ikke håndteres af DiamondBrows

Eventuelle gældende returnerede produkter, som ikke er i den oprindelige tilstand som de var da de blev afsendt, kan straffes med en 10% ompakning afgift eller i nogle tilfælde tilbagebetaling vil blive afvist. I sådanne tilfælde er det op til kunden selv at hente varerne fra os eller betale for de varer der skal returneres til dem.

Eventuelle returvarer, som virker defekte og stadig er under garanti, kan returneres til os til inspektion. Hvis en fejl bekræftes, vil vi forsøge at reparere varen. Det er kundens ansvar at pakke varerne godt, så de kommer tilbage til os intakt. Vi anbefaler, at du sender pakken med en forsikret, sporbar leveringsmetode. Når pakken er modtaget, vil den returnerede vare kontrolleres. Hvis det returnerede produkt faktisk har ingen fejl og ikke er blevet ordentligt undersøgt af kunden, vil det være kundens ansvar at afhente varen fra os, eller betale for at få det tilbage.

Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen


Retur- og fortrydelsesret

Hos DiamondBrows har du altid 14 dages retur-og fortrydelsesret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis fristen udløber på en helligdag, juleaften eller nytårsaften, så forlænges fristen til den næstfølgende hverdag.  Meddelelsen skal gives pr. mail på diamondbrows@outlook.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Husk at angive ordrenummer (du finder det i din mail eller vedlagte faktura).

OBS. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

 

Sådan returnerer du
Ønsker du at returnere din ordre, bedes du venligst følgende nedenstående guide: Giv os besked om, at du ønsker at gøre brug af din retur- og fortrydelsesret på diamondbrows@outlook.dk

  1. Gå ind på vores returportal: https://return.shipmondo.com/diamondbrows og køb returlabel (du vil blive opkrævet 65 DKK for returfragten).
  2. Udskriv returlabel 
  3. Find et stykke papir/en lille seddel og skriv dit ordrenummer på (du finder dit ordrenummer i mailen, som du modtog ved køb).
  4. Pak dine returvarer ind i dens originale emballage og vedlæg sedlen med ordrenummer. Luk/tape pakken til. 
  5. Sæt returlabel på pakken og aflever den ved nærmeste GLS pakkeshop (husk kvittering) 
Såfremt du ikke ønsker at benytte dig af vores returportal, bedes du venligst sørge for at købe egen returlabel. Du skal dog fortsat give os besked på diamondbrows@outlook.dk Varen skal sendes til:


DiamondBrows
Bramstrupvej 24
5230 Odense M

 

Når vi har modtaget din returpakke, vil vi behandle den hurtigst muligt og du vil modtage en mail herom. Behandlingstiden på returpakker er op til 2 uger. Pengene vil blive tilbageført på samme betalingskort, som varen/varerne er købt med. Skulle det ske, at din returnering ikke kan imødekommes, kontakter vi dig via e-mail. 

 

Ansvarlig returnering 

Ved returnering eller ombytning er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og er i samme stand som da du modtog den. Du bærer ansvaret for at varen returneres til os samme tilstand, som da du modtog den.

Husk at få en kvittering for indlevering af pakken. Så snart vi har modtaget din returpakke, vil vores kundeservice straks behandle den. 

 

Varens stand ved returnering

Varen må ikke være åbent eller tages i brug. Hvis varen er åbent og ikke er i original stand , betragtes den som brugt. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur skal varen være i intakt, original og ubrugt stand.

Ombytning til andet produkt

Hos DiamondBrows ombytter vi ikke. Fremgangsmåden er således at, du sender de varer retur du ønsker, hvorefter du går ind og opretter en ny ordre.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
- Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
- Aftaler indgået på offentlig auktion.
- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

Persondatapolitik 
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for DiamondBrows. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.


Klagemuligheder 
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: diamondbrows@outlook.dk

KUNDESERVICE