28 30 9809
Send mail
Kurv

Fragt & Levering

Afsendelse af ordre og leveringstid 
DiamondBrows sender alle ordre indgået inden kl. 14 samme dag, ordre afgivet herefter sendes den næstfølgende hverdag. Vores team sørger for at pakke og sende din produkter, så du har inden for 1-3 hverdage(gælder ikke hvis der tale om ferie og helligedage)

Vores leveringsmetoder er følgende

    • GLS (pakkeshop), 1-3 hverdage | 40 DKK, Fri fragt ved køb over 1000 DKK
    • GLS (hjemmelevering), 1-3 hverdage | 80 DKK, Fri fragt ved køb over 1000 DKK 
    • GLS(Erhvervs adresse), 1-3  hverdage | 55 DKK, Fri fragt ved køb over 1000 DKK

OBS. Vi leverer kan levere til udlandet og til Færøerne og Grønland, fragt omkostninger kan variere efter vægt og størrelse.

Ved travle perioder, såsom Black Friday, Cyber Monday, julehandel og januarudsalg, kan der forekomme længere leveringstid på 2-5 dage. 


Ordrebekræftelse 
Når vi har modtaget din ordre, vil du kort tid efter modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Der kan gå op til 2 timer, før du modtager en ordrebekræftelse. 


Track & Trace 
Når vores team har pakket din ordre, får du tilsendt en besked med det track & trace nummer, hvor du kan spore din pakke. Vær OBS på at der godt kan gå et par timer, før du kan spore den, idet pakken lige skal nå at blive registreret hos transportøren.


Fejl i indtastning af adresse?
Har du ved en fejl indtastet de forkerte oplysninger i din leveringsadresse, bedes du venligst tage kontakt til os hurtigt muligt ved at sende en sms til tlfnr.: 28309809 og henviser til ordre nummer. Det er som udgangspunkt dit eget ansvar at påføre de korrekte leveringsoplysninger – men vi vil naturligvis gøre alt vi kan, for at få fejlen rettet.


Øvrigt 
Der kan i sjældne tilfælde opstå forsinkelser i forbindelse med transportøren og så snart vi har overdraget produktet til leverandøren, er det desværre ude af vores hænder, hvorfor vi i mange tilfælde ikke kan gøre så meget. Men vi vil selvfølgelig gøre alt vi kan, for at finde ud af, hvad der er sket med din ordre. Ved helligdage og højtider kan der i forbindelse med travlhed forekomme forsinkelser på pakken.

Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

OBS. Afhenter du ikke din pakke hos den valgte pakkeshop, og den returneres til os, vil du blive opkrævet et gebyr på mellem 50-65 DKK fra din tilbagebetaling.